Nástroje kvality - basic QMS přehled norem
Stanovení cílů:
Ukážeme Vám, jak rychle a prakticky můžete vstoupit do efektivního řízení managementu jakosti. Profitujte ze zkušenosti našeho top školitele a proveďte s námi společně první krok k sestavení managementu kvality, k tvorbě dokumentace jako je příručka jakosti, popisy procesů a pracovní postupy. Kromě seznámení se s řízením reklamačních procesů se účastník naučí efektivně používat Metodu 8D. Právě pracovníci, kteří nejsou z oddělení kvality, by měly poskytovat odbornou podporu týmu 8D a dokázat metodu použít i při řešení interních problémů.
Obsah:
- Úkoly v managementu jakosti (plánování, kontrola a zajišťování kvality)
- Základní informace o tématu 8D
- Pravidla při reklamaci
- cyklus PDCA
- Struktura 8D reportů
- Nástroje pro systematické identifikaci příčin a analýza příčin
- Ishikawa
- 5W
- FMEA, basic přehled
- Definice a objasnění pojmů Problem solving a základní rozdíl mezi: problém - příčina - následek - opatření
- Typy problémů a přístupy k jejich řešení. PDCA princip zlepšování, význam
- Popis a analýza problému, specifikace problému
- Analýza příčin a výběr klíčových příčin
- Opatření k zamezení problémů
V rámci semináře Vám budou poskytnuty:
- Obsáhlé školicí podklady
- Zkušený školitel s praktickými znalostmi
- Příjemná atmosféra tréninku
- Oběd a občerstvení během přestávek
- Potvrzení o účasti resp. kvalifikaci
- Dostatečný prostor pro výměnu zkušeností a poznatků
Ukončení kurzu:
Certifikát o absolvování