Nástroje kvality - basic QMS přehled norem

Stanovení cílů:

Ukážeme Vám, jak rychle a prakticky můžete vstoupit do efektivního řízení managementu jakosti. Profitujte ze zkušenosti našeho top školitele a proveďte s námi společně první krok k sestavení managementu kvality, k tvorbě dokumentace jako je příručka jakosti, popisy procesů a pracovní postupy. Kromě seznámení se s řízením reklamačních procesů se účastník naučí efektivně používat Metodu 8D. Právě pracovníci, kteří nejsou z oddělení kvality, by měly poskytovat odbornou podporu týmu 8D a dokázat metodu použít i při řešení interních problémů.

Obsah:

  • Úkoly v managementu jakosti (plánování, kontrola a zajišťování kvality)
  • Základní informace o tématu 8D
  • Pravidla při reklamaci
  • cyklus PDCA
  • Struktura 8D reportů
  • Nástroje pro systematické identifikaci příčin a analýza příčin
  • Ishikawa
  • 5W
  • FMEA, basic přehled
  • Definice a objasnění pojmů Problem solving a základní rozdíl mezi: problém - příčina - následek - opatření
  • Typy problémů a přístupy k jejich řešení. PDCA princip zlepšování, význam
  • Popis a analýza problému, specifikace problému
  • Analýza příčin a výběr klíčových příčin
  • Opatření k zamezení problémů

V rámci semináře Vám budou poskytnuty:

  • Obsáhlé školicí podklady
  • Zkušený školitel s praktickými znalostmi
  • Příjemná atmosféra tréninku 
  • Oběd a občerstvení během přestávek
  • Potvrzení o účasti resp. kvalifikaci
  • Dostatečný prostor pro výměnu zkušeností a poznatků

Ukončení kurzu:

Certifikát o absolvování